Thursday 10 January 2013

Day Hectic.


Hi guys..

Hari ni datang keje dengan penuh semangat sebab ada meeting & worksyop GTM 2013. Ni tahun pertama terlibat dengan GTM planning. Pening kepala tahu fikir benda ni. Nasib ada staff yang dah ada pengalaman lebih dari 5 tahun. So, tugas aku hari ni monitor dan bagi komen untuk GTM yang tertentu.

Baru macam bos kannnn. heeee Padahal hati berdebar sangat nak komen apa yang mereka planned.
esok ada sambungan untuk sesi planning dan akan dibentangkan selepas solat Jumaat. Aku dah lama tak present depan ramai orang ni. Harap-harap staff aku tak buat lawak sepanjang pembentangan dijalankan. huhhhh

Lepas pembentangan esok aku nak balik ipoh lawat family tercinta. rinduuuuuuu tahu.






p/s: kalau ada yang buat lawak esok aku tunjuk penumbuk baru semua takutttt hiyarghhhhhh :D

No comments:

Post a Comment